چرا فرش ۱۲۰۰ شانه انتخاب مناسبي است؟

فرش ماشيني ، فرش دستباف ، فرش كاشان

چرا فرش ۱۲۰۰ شانه انتخاب مناسبي است؟

۱۵ بازديد

اگر مي خواهيد فرش جديدي بخريد و يا فرش خود را عوض كنيد، قبل از هرچيزي به خود بگوييد چرا مي خواهيد اين كار را بكنيد؟ دنبال چه هستيد؟ چه چيزي برايتان اولويت دارد؟ زيبايي؟ دوام؟ قيمت؟ طرح؟ و …  اين كه بدانيد به دنبال كدام ويژگي ها هستيد مهم ترين گام در خريد فرش را برداشته ايد و نصف راه را رفته ايد. 

يكي از فرش هاي پرطرافدار كه هر سليقه اي را به سمت خود مي كشاند فرش ۱۲۰۰ شانه است كه با تراكم ۳۰۰۰ در بازار عرضه مي شود. اين فرش بازار خوبي دارد و همچنان بازار آن در حال رشد است. حالا بياييد علت محبوبيت اين فرش را بررسي كنيم… .

نمي توانيد از تاثير فرش ۱۲۰۰ شانه بر زيبايي خانه خود غافل شويد

اگر مي خواهيد خانه زيبايي داشته باشيد، هرچقدر كه در دكور خانه دقت كنيد و مبلمان زيبا تهيه كنيد، پرده هاي شيك، وسايل تزييني و … بايد بدانيد هنوز يك چيزي كم است و زيبايي خانه شما تنها با انتخاب يك فرش كامل مي شود. تاثير زيبايي فرش در خانه به قدري است كه نمي توانيد از آن چشم پوشي كنيد حتي اگر بگوييد خانه مدرن هم داريد باز براي تكميل چيدمان و دكور خانه به فرش نياز داريد.

يكي از فرش هاي زيبا و خوش نقش و نگار، فرش ۱۲۰۰ شانه است. اين فرش به دليل شانه بالا و تراكم بالا بافت ريزي دارد كه اين باعث مي شود طرح هاي متنوع در طيف رنگي گسترده اي داشته باشد و ظريف و سبك باشد. همچنين  اين فرش شبيه به فرش دستباف است كه اين موضوع باعث جذب بيشتر بازار شده است. در نهايت بايد بگويم فرش ۱۲۰۰ شانه در زيبايي چيزي كم ندارد.

فرشي بخريد كه مجبور نباشيد به زودي آن را تعويض كنيد

فرش 1200 شانه

 قطعا شما نمي خواهيد فرشي بخريد كه به زودي مجبور به تعويض آن شويد، بنابراين بايد به كيفيت آن توجه كنيد.فرش ۱۲۰۰ شانه ، فرش با كيفيتي است. چرا؟ چون در اين فرش از الياف اكروليك استفاده شده است و اين الياف طي فرآيندي در مقابل رطوبت، آبرفتگي، پا خوردگي، نور آفتاب و … مقاوم شده اند و كمترين تغيير را دارند و همين طور پس از مدتي كج و كوله نمي شوند. در اين فرش الياف نرم تر شده اند و پرز هم ندارند بنابراين باعث ايجاد حساسيت و آلرژي نمي شوند پس شما مجبور نمي شويد به زودي آن را تعويض كنيد. همه اين ها باعث شده است تا فرش ۱۲۰۰ شانه جزء فرش هاي با كيفيت باشد و توجه زيادي به خود جلب كند.  

ارزش واقعي فرش ۱۲۰۰ شانه چقدر است؟

اين فرش از سطح متوسط بالاتر است پس طبيعي‌ است كه قيمت آن نسبت به فرش ۷۰۰ شانه و فرش ۱۰۰۰ شانهكه جزء فرش هاي متوسط محسوب مي شوند، بيشتر باشد. اما خب ويژگي هايي دارد كه آن دو فرش ندارند هر چند كه هنوز قيمت آن از فرش ۱۵۰۰ شانه كمتر است. پس بايد بدانيد چه مي خواهيد و چه چيزي برايتان الويت دارد.قيمت فرش ۱۲۰۰ شانه بسته به چيزي كه ارائه مي دهد قيمت مناسبي است اما اگر همچنان قيمت برايتان فاكتور مهم تري است مي توانيد به سراغ فرش هاي ارزان تر برويد البته منظور فرش بي كيفيت نيست. شما مي توانيد از آيتم هايي مثل سبك بودن، ظرافت، تراكم و … چشم پوشي كنيد.

از آن جايي كه فرش نقش مهمي در خانه دارد و از طرفي نمي شود به سرعت و دفعات آن را تعويض كرد پس بهتر است در هنگام خريد آن به همه فاكتور ها توجه كنيد و در نهايت فرشي را انتخاب كنيد كه به خواسته شما نزديك تر است.

 

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.