با ويژگي‌هاي فرش كلاسيك بيشتر آشنا شويد

فرش ماشيني ، فرش دستباف ، فرش كاشان

با ويژگي‌هاي فرش كلاسيك بيشتر آشنا شويد

۱۴ بازديد

فرش جزء وسايلي هست كه به خونه و فضاي داخلي نظم ميده و زيبايي ميده اما آوردن فرش به خونه و پهن كردن اون هم كار ساده و راحتي نيست، در واقع خريد فرش مناسب و ايده ال و البته طبق فضايي كه داريم از همه چيز مهمتر هست.

همانطوري كه ميدونين فرش كلاسيك قدمت زيادي داره و به نوعي ميشه گفت فرش كهنه كاريه! و بيشتر در مكان هايي كاربرد داره كه فضايي سنتي در اون حاكم هست پس اگر چنين فضايي دارين خريد فرش كلاسيك براتون بهترين خواهد بود. راجع به قيمت بگم براتون كه قيمت فرش ماشيني كلاسيك با توجه به تعداد شانه و تراكم به كار رفته در فرش متفاوت خواهد بود مثلا قيمت فرش ۱۲۰۰ شانه از قيمت فرش ۷۰۰ شانه بيشتر مي باشد.

اما اينكه چه نوعي از اين فرش ها رو تهيه كنيم اون هم موضوعي هست كه نميشه ساده از كنارش عبور كرد چرا كه هر كدومشون ويژگي و خصوصيت منحصر به فردي دارن.

فرش كلاسيك ۱۵۰۰ شانه، يك فرش تمام عيار

فرش كلاسيك

مدل فرش هاي كلاسيك

معمولا كساني كه با فرش ماشيني آشنايي دارن ميدونن كه هر چه تعداد شانه و تراكم در اين گروه از فرش ها بيشتر باشه اون فرش ريزبافت تر و زيباتر و البته نرم تر خواهد بود.

خوشبختانه امروزه به قدري تنوع فرش ماشيني بالا رفته كه هر نوع طرح و رنگي كه بخواين تو بازار فرش ميتونين پيدا كنين اما توليد فرش ۱۵۰۰ شانه غوغايي به وجود آورد كه محاله با ديدن اون دلباخته طرح و رنگش نشين.

اگر كه به هردليل قادر به خريد فرش دستباف نيستين پس ميتونين خريد فرش ۱۵۰۰ شانه رو در اولويت قرار بدين چون اين فرش كلاسيك چه از نظر زيبايي و چه از نظر كيفيت و ظرافت چيزي كم ندارد.

البته خريد اينترنتي فرش ۱۵۰۰ شانه هم در مواقعي كه فرصت بيرون رفتن از خانه رو ندارين ميتونه براتون كارساز باشه.

فرش ۱۲۰۰ شانه ، هنوز هم براي عده اي در اولويت هست!

با اينكه از توليد فرش ۱۲۰۰ شانه كاشان چندين سال ميگذره اما هنوز هم خريد فرش ۱۲۰۰ شانه براي بعضي ها در اولويت قرار داره. قيمت فرش ۱۲۰۰ شانه به عنوان يه فرش كلاسيك چون از قيمت فرش ۱۵۰۰ شانه كمتره شايد يكي از دلايلي باشه كه افراد اون رو انتخاب ميكنن البته از زيبايي فرش ۱۲۰۰ شانه گل برجسته هم نبايد غافل شد.

اگر كه فرصت رفتن و ماندن در شلوغي و ترافيك شهر رو ندارين با جستجوي خريد اينترنتي فرش ۱۲۰۰ شانه در گوگل، با كلي وب سايت آشنا ميشين كه ميتونين طرحي رو كه ميخواين با قيمتي مناسب تهيه كنين.

با خريد فرش ۱۰۰۰ شانه دكوراسيونتان را تغيير دهيد

فرش كلاسيك

بيشتر بخوانيد: آشنايي با فرش ۱۲۰۰ شانه ماشيني

فرش ماشيني ۱۰۰۰ شانه يكي از انواع فرش كلاسيك هست كه هم بسيار شبيه به فرش ۱۲۰۰ شانه بوده و هم فرش ۷۰۰ شانه، و ميتونه گزينه اي باشه كه فكرمون رو مشغول كنه چون طرح و رنگبندي منحصر به فردي داره. فرش ۱۰۰۰ شانه كاشان با تراكم ۳۰۰۰ توليد مي شود.

با خريد فرش ۱۰۰۰ شانه ميتونين پذيرايي و نشيمن متفاوتي و براي خودمون بسازين. البته قيمت فرش ۱۰۰۰ شانه از فرش ۷۰۰ شانه بيشتره اما در كل با توجه به كيفيت و عدم پرز دهي كه داره مناسب و معقول هست.

 

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.