فرش ۷۰۰ شانه انتخابي درست يا نادرست؟!

فرش ماشيني ، فرش دستباف ، فرش كاشان

فرش ۷۰۰ شانه انتخابي درست يا نادرست؟!

۱۳ بازديد

فرش ۷۰۰ شانه همچنان جزء پر فروش‌‌ترين مدل‌هاي فرش ماشيني كلاسيك است اما با وجود توليد فرش‌هايي با شانه و ‌‌تراكم بالاتر و ظرافت بيشتر، دليل اين همه مجبوبيت فرش ماشيني ۷۰۰ شانه چيست چيست؟ فرش از كالاهاي اساسي خانوارها محسوب مي شود كه قيمت آن معمولا طوريست كه نمي‌توانيد به سرعت و در فواصل كم فرش‌ها را تعويض كنيد. هر فرشي كه مي‌خريد معمولا بسته به كيفيتي كه دارد چندين سال در خانه دوام مي‌آورد كه اين بستگي به ويژگي‌هاي فرش و استفاده مناسب از آن است. 

بررسي فرش ۷۰۰ شانه از نظر بافت

فرش ۷۰۰ شانه از نمونه فرش‌هايي است كه شانه و ‌‌تراكم بالايي ندارد كه به همين دليل از ساير فرش‌هاي ماشيني كمي ضخيم‌‌تر است. اين ويژگي از نظر راحتي، مزيت محسوب مي‌شود خصوصا اگر جزء افرادي باشيد كه تمايل به استفاده زياد از مبلمان نداريد؛ فرش ۷۰۰ شانه به دليل همين ضخامت، براي نشستن و استراحت كردن مناسب‌‌تر است و كمك مي‌كند تا سرماي زمين به بدن انتقال پيدا نكند.

ضخامت و نرمي اين فرش‌ها دليل خوبي براي انتخاب آن‌ها در اتاق نشيمن و اتاق خواب‌ها است. اما اين موضوع بر زيبايي فرش تاثير‌گذار است و فرش در مقايسه با فرش ۱۰۰۰ شانه و فرش ۱۲۰۰ شانه زيبايي كمتري دارد.

فرش ۷۰۰ شانه با بافت توسط به‌ روز‌‌ترين و بهترين ماشين‌هاي بافندگي، داراي دوام و طول عمر خوبي بوده و چون معمولا در بافت آن از نخ‌هاي مرغوب استفاده مي‌شود در برابر رطوبت،‌ سايش،‌ حرارت و شست‌و‌شو مقاوم است.

در دكوراسيون خود از فرش ۷۰۰ شانه استفاده كنيد

فرش 700 شانه

در گذشته افراد علاقه زيادي به استفاده از فرش‌هاي دستباف در دكوراسيون داشتند كه خب هزينه زياد اين فرش‌ها چالش بزرگي محسوب مي‌شد. ماشيني شدن فرش‌ها انقلاب بزرگي در اين زمينه ايجاد كرد به طوري كه اكثر طرح‌هاي فرش دستباف توسط فرش‌هاي ماشيني ارائه شد و همين موضوع توجه مردم به اين فرش‌ها را بيشتر كرد. از طرفي توليدكنندگان هر روز سعي مي‌كنند تا با به كارگيري بيشتر تكنولوژي، فرش‌هايي ظريف و شبيه به فرش دستباف توليد كنند.

فرش ۷۰۰ شانه از تنوع طرح و نقشه خوبي برخوردار است و توانسته تمام سليقه‌ها را پوشش دهد. فرش با رنگ زمينه روشن، تيره، تند،‌ ملايم، طرح‌هاي شلوغ، خلوت و … همه در بين فرش‌هاي ۷۰۰ شانه ديده مي‌شود. اين فرش‌ها به ظرافت نمونه‌هاي ۱۲۰۰ شانه و يا ۱۵۰۰ شانه نيستند اما چيزي از زيبايي كم ندارند و براي زيبايي خانه و دكوراسيون آن گزينه‌اي ايده‌آل هستند.

لازم نيست فرش گران بخريد

دليلي اصلي اين همه محبوبيت شايد قيمت مناسب فرش در برابر كيفيت مطلوب آن باشد. همه افراد تمايل دارند تا در هزينه‌هاي خود صرفه‌جويي كنند و خريد بهينه‌اي داشته باشند كه به همين دليل به سراغ فرش ۷۰۰ شانهمي‌روند. از طرفي تمام طرح‌هايي كه در فرش‌هاي ۱۰۰۰ و ۱۲۰۰ شانه بافته مي‌شود را مي‌توان در فرش‌هاي ۷۰۰ شانه هم ديد خب همين موضوع كافيست تا انتخاب بيشتر خريداران باشد.

خريد اينترنتي فرش

خيلي راحت‌‌تر به نظر مي‌رسد اگر در منزل خريد كنيد و كالاي خود را در منزل تحويل بگيريد تا اينكه روزها در كوچه و خيابان از اين مغازه به آن مغازه برويد. با مراجعه به سايت‌هاي معتبر فروش فرش مي‌توانيد تمام آن چيزي كه مي‌خواهيد در هنگام خريد فرش بدانيد را يك‌جا ببينيد و به راحتي آن‌ها را با هم مقايسه كنيد.

خريد اينترنتي فرش را مي‌توانيد با فروشگاه اينترنتي فرش مرداس تجربه كنيد و از مزايايي مانند خريد اقساطي فرش با كارمزد يك در صد،‌ تحويل درب منزل، شناسنامه اصالت فرش و ضمانت نامه كيفيت، ارسال رايگان و … بهره‌مند شويد. همين‌طور اين فروشگاه با داشتن مشاوراني مجرب در زمينه دكوراسيون و انتخاب مناسب فرش به صورت رايگان شما را همراهي مي‌كند حتي اگر قصد خريد از اين فروشگاه را نداشته باشيد.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.