با انواع فرش مدرن ماشيني بيشتر آشنا شويد

فرش ماشيني ، فرش دستباف ، فرش كاشان

با انواع فرش مدرن ماشيني بيشتر آشنا شويد

۱۳ بازديد

از مهم ترين و البته پيچيده ترين دغدغه ها و نگراني هايي كه در طراحي دكوراسيون داخلي با آن روبه رو مي شويم، انتخاب كفپوش مناسب و در واقع فرش و قاليچه هست. اينكه از ميان اين همه مدل و طرح از فرش ماشيني ؛ كدام يك براي فضايي كه داريم مناسب تر است، هميشه ذهن ما را به خود مشغول مي كند.

البته با كمي خلاقيت و حوصله با انتخاب طرح و رنگ مناسب مي توانيم فضاي داخلي منزلمان را به فضايي پرانرژي تبديل كنيم. فرش مدرن فانتزي و انواع فرش مدرن ترك ، همانطور كه از اسمش مشخص است بيشتر براي فضاهاي مدرن طراحي شده كه البته خريد فرش مدرن با توجه به انواعي كه دارد براي مكان هاي مختلف به كار رفته و زيبايي دارد.

فرش شگي يكي از محبوب ترين انواع فرش مدرن

انواع فرش مدرن

مدل فرش هاي مدرن

فرش شگي يا فرش پرزبلند يكي از نمونه هاي معروف انواع فرش مدرن است كه به علت الياف بلندي كه دارد و هم چنين گرم و نرم بودن آن، محبوبيت زيادي پيدا كرده است. اين نوع از فرش ها به علت سادگي و تركيب رنگ هاي زيبايي كه در بافت آن ها به كار مي رود قدرت اين را دارند كه محيط منزل را لوكس تر جلوه دهند.

قيمت فرش شگي به نسبت كيفيت و لطافت آن بسيار مناسب است. البته خريد فرش شگي را بايد براي فضاي اتاق خواب و فضاي نشيمن در اولويت قرار دهيد. فرش شگي ترك هم كه چند سالي است با استفاده از نخ بامبو ترك در ايران در حال توليد بوده و محبوبيت زيادي پيدا كرده است، قيمت فرش شگي ترك نسبت به فرش شگي ساده كمي بالاتر بوده اما در عوض طرح هاي زيباتر و كيفيت بهتري دارند.

براي خريد اينترنتي فرش شگي مي توانيد به وب سايت هاي مختلف كه در زمينه فرش مشغول به فعاليت هستند سري بزنيد. از جمله اين سايت ها، فروشگاه فرش مرداس مي باشد.

فرش شنل كه به عنوان فرش بلژيكي هم در بازار به فروش مي رسد

انواع فرش مدرن

بيشتر بخوانيد: فرش شنل ماشيني در دكور مدرن

فرش شنل هم يكي از انواع فرش مدرن بوده كه چند سالي مي شود با فرش ماشيني كلاسيك رقابت مي كند طرح ها و رنگ بندي هاي متنوع و زيبايي دارد. خريد فرش شنل را بايد براي اتاق خواب در نظر داشته باشيد. فرش شنلتركيه در حال حاضر رقابت سفت و سختي با فرش هاي شنل كه در داخل ايران توليد مي شوند دارد. قيمت فرش شنل به دليل نوسانات اخيري كه در بازار رخ داده متفاوت مي باشد به همين خاطر بايد براي خريد فرش به دنبال فروشگاهي باشيد كه قيمت مناسبي دارد.

فرش گليم ، فرشي كه از قديم الايام محبوبيت داشته

گليم فرش از گذشته تا به امروز مورد پسند همه بوده است. اين نوع از فرش ها كه هم دستباف و هم ماشيني آنها در بازار بزرگ فرش موجود است، هر كدام طرح هاي متفاوتي دارند.قيمت گليم فرش ماشني به ع نوان يكي از انواع فرش مدرن ، نسبت به ديگر فرش هاي مدرن پايين تر است كه از ميان آنها، گليم فرش آشپزخانه و گليم فرش فانتزي دو نمونه از پرفروش ترين انواع فرش مدرن هستند. شما مي توانيد خريد فرش گليم را براي آشپزخانه و اتاق خواب در نظر بگيريد. هم چنين خريد اينترنتي فرش گليم از وب سايت هاي معتبر مي تواند تجربه يك خريد لذت بخش را براي شما فراهم كند.

 

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.