ترفندهايي كاربردي براي طراحي دكوراسيون داخلي

فرش ماشيني ، فرش دستباف ، فرش كاشان

ترفندهايي كاربردي براي طراحي دكوراسيون داخلي

۱۰ بازديد

همه ما براي داشتن خانه اي رويايي هر كاري از دستمان بربيايد انجام مي دهيم. براي طراحي دكوراسيون داخليچنين خانه اي وقت ميگذاريم، بررسي مي كنيم و هزينه زيادي هم ممكن است بپردازيم كه بعد از انجام همه اين كارها احتمال دارد به نتيجه اي كه مي خواستيم نرسيم. خب پس مشكل كار كجاست؟ در واقع چيدمان و ديزاين كردن دكوراسيون به اين سادگي هم نيست. نكات مهمي دارد كه اگر به كار گرفته نشود اين زيبايي آن طور كه بايد خودش را نشان نمي دهد. برخي نكات ريزي هست كه اگر آن ها را بدانيد خيلي از مسائل رو به راه خواهند شد پس به اين نكات دقت كنيد.

در طراحي دكوراسيون داخلي فرش ها يك دست انتخاب نشوند

اولين نكته اي كه در بحث طراحي دكوراسيون داخلي مهم است مسئله فرش ها مي باشد، اگر فرش ها يك رنگ و با يك اندازه انتخاب شوند خانه بيش از حد دلگير و يكنواخت خواهد شد بهترين راه اين است كه قبل از انتخاب وخريد فرش براي منزل خود، رنگ و طرح فرش ها را متفاوت انتخاب كنيد يعني به نوعي جورايي خانه را پارت بندي كنيد و براي هر قسمت فرشي مخصوص تهيه كنيد البته اگر كه زمان و هزينه اش را داريد! چرا كه حتي اگر قصد رفتن به بازر فرش را هم نداشته باشيد و بخواهيد اينترنتي به خريد فرش بپردازيد باز هم به يك مدت زماني براي انتخاب طرح و رنگ مناسب و دلخواه نياز داريد.

طراحي دكوراسيون داخلي

فرش هايي كه رنگبندي روشني دارند مناسب اتاق خواب نيستند اين نوع از فرش ها ممكن است زود به زود كثيف شوند و آلودگي ها را نمايان سازند. بهترين انتخاب براي اتاق خواب ها استفاده از فرشي با رنگبندي تيره و گرم است.

از فرش گرد يا بيضي در طراحي دكوراسيون داخلي استفاده كنيد

يكي از راه هاي ساده و كاربردي براي زيباتر كردن و بزرگتر نشان دادن منازل، استفاده از فرش گرد يا بيضي است. به كاربردن يك فرش دايره يا بيضي در وسط پذيرايي و يا ميز ناهارخوري فضا را دنج تر و دلنشين تر خواهد كرد. اگر ميز ناهارخوري گرد داريد خريد فرش گرد را در اولويت قرار دهيد.

از كوسن براي ست شدن رنگ مبلمان و فرش استفاده كنيد

كوسن ها وسيله اي تزييني هستند كه بر روي مبلمان قرار مي گيرند و بسيار زيبا هم هستند. نوع پارچه و طرح و رنگي كه براي اين وسايل استفاده مي شود بيشتر مربوط به نوع و طرح مبلمان و هم چنين رنگ آن هاست مبلمان در خانه يكي از وسايلي است كه تاثير بسياري بر دكوراسيون دارد پس چه خوب است اگر كه با فرش هم بتوانند از نظر رنگي ارتباط برقرار كنند در اين صورت اين تناسب و هماهنگي جاذبه زيادي را به وجود خواهد آورد.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.